Sunday, June 3, 2012

Alhamdulillah ~
rasa na tidak ingin aku berhenti mngucapkan alhamdulillah~
bersyukur ke hadrat Allah S.W.T
Allah memberi peluang kepada aku ,
untuk melanjutkan pelajaran ke POLITEKNIK =)
aku mendapat tawaran ,
ke poli dalam jurusan akaun ,.
masih sama dengan yg sebelum na =)
kerana TERLALU minat
and that's whyy . hihi
tapiii , di sini terjadi masalah yg benar2
membuat akuu sedih .
aku sangka , aku dapat d kk .
rupa na d mukah sarawak . 
wowww .
punyaa jauh ~
sekarang aku d brunei ,
balik ja dari jalanjalan sama aunt haritu .
aku langsung call bunda ,
bagitau berita yg mula na baik .
tp pas aku ckp sama bunda aku dapat d mukah ,
bunda mcm ta izinkan .
haihh ,
perih hati ni teda yg tau =(
tawaran yg selama ini d tggu harus ku lpaskan bgitu saja ?
NO ! 
aku akan kejar balik semua ni
aku bukan seorang yg cepat mengalah dan berputus asa .
aku usahakan , memohon untuk pindah ke kk ,.
Ya Allah . 
aku mohon padaMu ,
lancarkan lah , urusan dunia ku :'(
Aminn ~
projek bersama ELYANNA CHIN , 
akan d mula minggu ini ,.
yeaaaah ~
GOODLUCK TO US ! 
dapat atau inda
WALLAHUALAM ~
urusan ALLAH =) 
aku manusia biasa ,
hanya mampu berdoa dan usaha ! 


No comments:

Post a Comment