Friday, June 24, 2011

campus life ~

assalamualaikum guys ~ 
oh ~ sangat lama tidak update :D
and sekarang , mau tulistulis ~
campus life ~
oh i love it much ~ :)

15 JUN 2011 
the day that i registered ~
new school ~
Kolej Yayasan Sabah ~ :)
pakai baju kurung k ? HAHA
funny ~ 
saya sangat janggal ,
teda yang d kenal , mama kasi teman ~
mendaftar ,
turun naik bangunan ~
TIRED ! :s
and petang tu jugak aku pulang sipitang !
no bukan petang ,
malam !
sampai jam 10 atau 11 malam ,
ndak pasti la ~
penat terus tidurr , cuz esok nya mau pegi kk lag balik~

16 JUN 2011
saya mendaftar asrama ~
naik teksi 1 orang~
smpai sana 
sangat terasa susah ya ~
perlu menguruskan semuanya sendiri ~
baru lah terasa :(
tapi saya usaha ! :')
saya naik atas daftar sendiri ,
tanpa ibu :(
smasa sy mndaftar ,
saya terjumpa kawan baru ~
YAY !
perempuan k , bukan lelaki :p
nama nya NURUL CAHAYA
baik , cantik , lucu ~
i wish kami sebilik ,
nah , betul , sebilik kami . HAHA
sebelah katil lagi ~
NAA :D
best kawan sama dia , 
tp at the same time i miss my mom .,
my home ~ hmm , sabar nyaa~

17 JUN 2011
orentasi bermula ~
saat ini laa aku berfikir ~
adakah aku SEDIA atau TIDAK ?
jawapan tu yg ada pada diriku sendiri ~
penat dengan aktiviti ,
sangat penat :(
kalau suda penat , dalam otakku ,
aku ndak mau skolah sini ,
PENAT !
tp kawan bagi support ,
orentasi jak ni ,
lpas ni ndakk laa~
haihh~
orentasi baru sehari ,
aku suda mengeluh ~
padahal orentasi 5 hari ~
oh tidaaaaak !
rasa mau meberontak ,
to be honest ,
mula nya aku benci kena wat gitu ~
hari pertama and hari kedua ,
muka aku kan ,
aihh nda tau mau ckp mcm mana ~
MONYOK ! MOODY ~
haha , lucu 
skali ari ketiga ,
terasa suda best nya ^^
banyak kawan ,
kumpulan ku ?
kumpulan 1 ~
pas kena bagi tugas tuk malam kebudayaan ~
d sana laa ndak bengam sudaa ~
sedih yo !
yg perempuan nya ndak mau kalah ,
nah bagus aku main sma lelaki ~
nasib bah okok jak dorang ni~
haha ~ besttt ~ hari beganti hari ,
rupanya hari last suda ,
sedihh nya :(
mau pisah ,
suda la ndak sama kos 
haihh ,
memang mau nangis laa 
~ tapi setiap pertemuan pasti ada perpisahan :')

orentasi SANGAT BEST ! :')

No comments:

Post a Comment